دانشگاه علوم پزشکی ایران
Iran University of Medical Sciences
  • سامانه ها
  • اساتید
  • اعضای شورای آموزشی و تحصیلات تکمیلی


دکتر محمدتقی جغتایی
دکتر علی شهبازی


دکتر علی صمدی کوچکسرائی
دکتر پیمان بروکی میلان
دکتر مظاهر قلی پور
دکتر افضل کریمی


دکتر زهرا مجد جباری
دکتر رویا قدس
دکتر جعفر کیانی


دکتر بیتا مهروی
دکتر خدیجه اشتری
دکتر مهدی کریمی


خانم دکتر بیتا مهروی
خانم دکتر زهرا مجد جباری
آقای دکتر علی صمدی کوچکسرائی
آقای دکتر مهدی مهدیزاده
آقای دکتر سید کاظم موسوی زاده
آقای دکتر علی شهبازی
آقای یوسف قاسمی


خانم دکتر بیتا مهروی


خانم دکتر خدیجه اشتری


آقای دکتر مهدی کریمی


آقای دکتر محمدتقی جغتایی


آقای دکتر علی شهبازی


آقای دکتر علی صمدی کوچکسرائی


آقای دکتر پیمان بروکی میلان
آقای دکتر مظاهر قلی پور


آقای دکتر علی صمدی کوچکسرائی


آقای دکتر افضل کریمی


خانم دکتر زهرا مجد جباری


خانم دکتر رویا قدس
آقای دکتر جعفر کیانی

تاریخچه دانشکده

 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۶/۵/۱ | 

تاریخچه:

با توجه به فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر حرکت به سمت حماسه اقتصادی و تاکیدهای ایشان در حیطه حرکت در مرزهای دانش و با استناد به سند چشم انداز ایران1404 و با در نظر گرفتن نقشه علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران و الگو برداری شده از مراکز معتبر بین المللی، دانشکده فناوری های نوین پزشکی دانشگاه علوم پزشکی ایران تاسیس گردید و در مقاطع تحصیلات تکمیلی از قبیل کارشناسی ارشد(MSc) و دکتری تخصصی(phD) و پسادکتری(PostDoc)و به ویژه در رشته های علوم اعصاب، مهندسی بافت، پزشکی  مولکولی، نانوفناوری پزشکی، سلول درمانی، علوم سلولی و کاربردی و سایر رویکردهای نوین اقدام به جذب دانشجو نمود.

پر واضح است که احداث مراکزی که به کار تولید علم منتج به محصول در راستای اهداف بالینی و ارتقای سلامت مشغولند می تواند با ایجاد بستر مناسب برای گسترش تحقیقات کاربردی و فناورانه سبب تسریع گام های اعتلا در رشته های تخصصی مربوطه گردیده و از طرف دیگر با تشکیل کارگروه های مختلف(Team Working) در راستای افزایش فرهنگ همکاری بالین و علوم پایه نقشی بسزا ایفا نماید، به نحوی که از یک طرف دانشگاه ضمن پویایی در سطح جهانی بتواند در سطح ملی نیز چون همیشه به پیشگامی و سرآمدی خویش ادامه دهد و از طرف دیگر با ایجاد دیدگاه مثبت مدیران صنایع در مورد استفاده هرچه بیشتر از نتایج تحقیقات و با نگاه خاص به کارآفرینی در راستای یکی از مهمترین نکاتی که باید در سطوح بالاتر تصمیم گیری مدنظر باشد بازنگری در نحوه امتیازدهی و امتیازسنجی اعضای هیات علمی، دانشگاه ها و دانشجویان در گذر از نگاه پژوهش محور صرف به سمت اصالت پژوهش های فناورنه می باشد.
 




 
دفعات مشاهده: 148 بار   |   دفعات چاپ: 6 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر



کد امنیتی را در کادر بنویسید