• 1403/02/25 - 16:40
  • - تعداد بازدید: 63
  • - تعداد بازدید کنندگان: 54
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه
آزمایشگاه نانوژن دانشکده فناوری‌های نوین پزشکی دانشگاه علوم پزشکی ایران افتتاح شد.

آزمایشگاه نانوژن دانشکده فناوری‌های نوین پزشکی دانشگاه علوم پزشکی ایران افتتاح شد.

332955.mp3 آزمایشگاه نانوژن دانشکده فناوری‌های نوین پزشکی دانشگاه علوم پزشکی ایران افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایران، آزمایشگاه نانوژن دانشکده فناوری‌های نوین پزشکی با حضور دکتر ساجده ریاضی معاون توسعه دانشگاه و دکتر محمد تقی جغتایی رئیس دانشکده فناوری‌های نوین به همراه پژوهشگران و دانشجویان افتتاح شد.

 

در این مراسم دکتر ساجده ریاضی معاون توسعه دانشگاه با اشاره به اهمیت وجود این آزمایشگاه و روند سرعت بخشی به راه اندازی آن عنوان کرد: از مهمترین دلایل سرعت بخشیدن به این پروژه این بود که از طرف تیم دانشکده فناوری‌های نوین، بهترین راه حل برای این پروژه ارائه شده بود.

 

وی در ادامه به پژوهشگران و دانشجویان توصیه کرد برای راه اندازی چنین پروژه‌هایی به دلیل محدودیت‌های اعتباری و بروکراسی‌های اداری ناامید نشده و با ارائه پیشنهادات کاربردی و راه‌حل پیگیر به ثمر رسیدن پروژه‌های خود شوند.

 

در ادامه دکتر محمد تقی جغتایی رئیس دانشکده فناوری‌های نوین نیز با تشریح اهمیت راه اندازی آزمایشگاه نانوژن پرداخت و گفت: راه‌اندازی این آزمایشگاه نتایج بسیار ویژه‌ای در حوزه پژوهش‌ برای دانشگاه علوم پزشکی ایران و کشور خواهد داشت.

 

در ادامه دکتر مهدی کریمی محقق پراستناد جهان در سال 2023 نیز در اهمیت و اهداف این آزمایشگاه عنوان کرد: جریان سازی علمی در سطح کشور و جهان، انجام پروژه‌های مشترک با دانشگاه‌های معتبر دنیا از جمله هاروارد و معرفی تکنولوژی‌های جدید تشخیصی از اهداف این آزمایشگاه است.

 

وی افزود: راه اندازی چنین آزمایشگاهی با اهداف و وظایفی که تعریف شده است، در کشور جزو نخستین‌ها است و هم اکنون فضای فیزیکی این آزمایشگاه راه اندازی و در ادامه با حمایت مسئولین امر، تجهیزات آزمایشگاه نیز تکمیل‌تر خواهد شد.

  • گروه اخبار : گروه های محتوا,اخبار دانشکده
  • کد خبر : 332955
:
کلیدواژه ها
مدیر  سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

تصاویر