دومین جلسه ماهانه دفتر توسعه آموزش دانشکده فناوریهای نوین پزشکی در سال 1405برگزار شد.
372353.mp3
دومین جلسه ماهانه دفتر توسعه آموزش دانشکده فناوریهای نوین پزشکی در سال 1405برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دانشکده فناوریهای نوین پزشکی، دومین جلسه ماهانه دفتر توسعه آموزش دانشکده فناوریهای نوین پزشکی در سال 1405 در سالن جلسات با حضور مدیر ، کارشناس و مسئولین کمیته ها برگزار شد. در ابتدا آقای دکتر راهوار مدیر EDO در مورد کمیته آموزش مجازی و سپس کمیته دانش پژوهی صحبت کردند. سپس، مسئولین هر یک از کمیته ها در مورد فعالیت های انجام شده در ماه گذشته و برنامه های آتی خود گزارش ارائه داده و در مورد موارد مختلف بحث و تصمیم گیری شد.
:
کامنت